Improvement ideas: Game complexity, transparency, difficulty

A new story begins...
The sequel to a real classic: Panzer Corps is back!

Moderator: Panzer Corps 2 Moderators

Post Reply
nguyentienhn
Private First Class - Opel Blitz
Private First Class - Opel Blitz
Posts: 1
Joined: Wed Sep 04, 2019 10:59 am

Improvement ideas: Game complexity, transparency, difficulty

Post by nguyentienhn » Thu Sep 12, 2019 8:23 am

Hút bể phốt là vấn đề mà nhiều người gặp phải, và nếu bạn biết nhiều về nó sẽ cung cấp cho bạn nhiều thông tin để giải quyết vấn đề liên quan tới hút bể phốt trong cuộc sống sinh hoạt hàng ngày. Một trong những phương pháp hiệu quả hiện nay là hút bể phốt chân không, cùng điểm qua những ưu điểm tuyệt vời của sản phẩm này mang đến cho người dùng nhé. >>> Các bạn xem thêm về dịch vụ hút bể phốt tại ba đình : https://hutbephottaihanoi.vn/hut-be-phot-tai-ba-dinh/

Bạn hiểu gì về phương pháp hút bể phốt chân không

Hút bể phốt chân không là việc chúng ta sử dụng máy móc chuyên dụng để tiến hành công việc thông hút loại bỏ những tạp chất gây tắc nghẽn đường ống cống và bể phốt cho công trình nhà bạn.
Image

Với những cải tiến về máy móc trang thiết bị luôn được đồng bộ và hiện đại đặc biệt là sử dụng nhân lực mà công việc nạo vét trở nên dễ dàng và sạch sẽ và phương pháp hút bể phốt chân không được tiến hành nhanh gọn nhẹ và vô cùng thuận tiện. Bạn không cần tốn quá nhiều thời gian cho công tác chuẩn bị, và việc đục khoét, khoan tường ảnh hưởng đến công trình nhà ở cùng hoàn toàn không xảy ra khi sử dụng phương pháp này.

Tại sao bạn nên sử dụng phương pháp hút bể phốt chân không?

Bể phốt là nơi chứa rác thải sinh hoạt, các hoạt chất thải hữu cơ sẽ được xả xuống bể phốt, chúng khó phân hủy và có thể gây ứ tắc cho đường ống thoát nước. Thông thường sau một khoảng thời gian sử dụng lâu dài các chất thải rắn hữu cơ chưa được phân hủy sẽ bị tích trữ và sẽ làm cho thể tích của bể phốt bị giảm. >>> Mời các bạn xem thêm về dịch vụ hút bể phốt tại cầu giấy : https://hutbephottaihanoi.vn/hut-be-phot-tai-cau-giay/

Điều này sẽ dẫn đến tình trạng tắc nghẽn, tràn, và bể phốt đầy. Đây chính là lý do tại sao bạn phải hút bể phốt định kỳ để có thể giúp bể phốt luôn trong ở trong tình trạng tốt nhất, là hạn chế tình huống tắc nghẽn, tràn nước và mùi hôi thối gây khó chịu cho gia đình bạn cũng như hàng xóm xung quanh. Bạn tốt nhất nên hút bể phốt chân không  định kỳ sau khoảng thời gian có thể là 1-2 năm sau khi sử dụng.

Thông qua những thông tin hữu ích ở trên, bạn đã có thể hiểu hơn về hút bể phốt, và bạn cũng sẽ lo lắng về việc tìm kiếm đơn vị hút bể phốt chân không uy tín. Vậy bạn có biết về hút bể phốt chân không của công ty vệ hút bể phốt Avico, chắc chắn sẽ khiến khách hàng hài lòng.

Thông tin liên hệ công ty Hút bể phốt AVICO

Địa chỉ VP : Số 287 Nguyễn Trãi, Thanh Xuân, TP. Hà Nội

Email công ty : hutbephotavico@gmail.com

Website : https://hutbephottaihanoi.vn/

Hotline : 0984.706.622
Last edited by nguyentienhn on Wed Oct 02, 2019 9:32 am, edited 1 time in total.

Retributarr
Sergeant - 7.5 cm FK 16 nA
Sergeant - 7.5 cm FK 16 nA
Posts: 229
Joined: Wed Jun 04, 2014 7:44 pm

Re: Improvement ideas: Game complexity, transparency, difficulty

Post by Retributarr » Thu Sep 12, 2019 5:55 pm

Interesting...
I agree... to a degree with your dissertation.

With updated/upgraded weapons in the pipeline... yes!!!...a player should have some inkling of what might be coming up next as to availability and such!. This advanced knowledge should only be for the near... or for the near for-seeable future. Even with this advanced heads-up, ...not all the "in-the-works" weapons developments came to fruition... there were cancellations/failed projects!.

So... a player can see what might be possibly available in say... 6 to 9 or in some cases... even up to 12 month's time, however... there should also be... 'No-Guarantee'... that what the Player sees... is what he can eventually get.

The first-run of new equipment off of the assembly-line... many times had 'teething-problems' with their effectiveness and or usability. It could take how long?...6 months... give or take... to rectify the festering issues to make that hardware... "battlefield effective".
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
As far as getting advanced knowledge of what the 'Russians' are developing... well... as far as what I do know from the historical accounts... the 'Germans' were constantly in a state of 'Surprise!, Surprise!, Surprise!'...as regard's as to what they would be facing next from the Russians.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
So... this is something for the 'Developers' to decide... as to 'what' or 'not-what' they will do with this issue!.

It's now in their hands... .

adiekmann
Corporal - 5 cm Pak 38
Corporal - 5 cm Pak 38
Posts: 31
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:47 am

Re: Improvement ideas: Game complexity, transparency, difficulty

Post by adiekmann » Sat Sep 14, 2019 4:22 pm

Much of your complaints seem to center around not knowing when various types of equipment become available. However, I would venture to say that many or most of dedicated PC players also have more than a causal interest in the history of WW2 and already know approximately when the most important types of weapons, e.g. Tiger I, hit the scene. That is probably why I have never seen a post complaining about being forewarned as to what equipment upgrades await the player in later scenarios or when. Debate has instead revolved around cost of upgrades and overstrength replacement costs and the like. One can quibble about the timing, like the Fw 190 debuted first on the Western Front before the Eastern, and should that effect the date of when you can purchase it for your core in the GC (on the Eastern Front).

But you make a good point for those who do not have that familiarity with the military history of the conflict.

Retributarr
Sergeant - 7.5 cm FK 16 nA
Sergeant - 7.5 cm FK 16 nA
Posts: 229
Joined: Wed Jun 04, 2014 7:44 pm

Re: Improvement ideas: Game complexity, transparency, difficulty

Post by Retributarr » Sat Sep 14, 2019 6:52 pm

adiekmann wrote:
Sat Sep 14, 2019 4:22 pm
many or most of dedicated PC players also have more than a causal interest in the history of WW2 and already know approximately when the most important types of weapons, e.g. Tiger I, hit the scene. That is probably why I have never seen a post complaining about being forewarned as to what equipment upgrades await the player in later scenarios

But you make a good point for those who do not have that familiarity with the military history of the conflict.
No argument there!...but that makes the Game too-predictable/less interesting...

knowing exactly what will... and what will not be... destroys any expectation-anticipation's for what comes next or what's ahead!.

I suggest that instead...let the Player have the Option to decide what they prefer.

So...if someone instead wanted more excitement in their Game...they could then opt' to select to initiate a 'Semi-Flexible-Development-Initiative'...such that...without being too out of place in the time-line...as far as developments go...there would be some variation/time-wise... as to when the actual development would be available...either...earlier or later.

As well when this option is selected...some of these known to be failed projects...would also have an opportunity to make their 'Grande Entrance'.

What-Say-You-To-That!.

Additional Note:
What I failed to mention previously...is that...to opt for this Game-Selection ( 'Semi-Flexible-Development-Initiative'...)...would now also be in effect for all other participants in the Game, including the 'AI'.

Post Reply

Return to “Panzer Corps 2”